Ostuprotsessi haldamine


Väärtuspakkumine: süsteemne, kulupõhine ja auditeeritav ostuvoog

Ostuprotsessid võivad kergesti muutuda killustatuks: infot kaotatakse e-kirjades, käsitsi sisestamine tekitab vigu ning kulude põhjendamine muutub ajakulukaks. Üldlevinud kontoritarkvara puhul on ostuotsused sageli hajutatud ja dokumenteerimata, mis vähendab usaldusväärsust ning koormab nii ostutellimuste haldajaid kui ka neid, kes analüüsivad ja juhivad ettevõtte kulusid.

Tarkma koondab kogu ostuvoo ühtsesse struktuuri – alates sisetellimusest kuni arve sidumiseni konkreetse projekti, töö või osakonnaga. Tulemuseks on selge, jälgitav ja kontrollitav protsess, mis vähendab igas etapis manuaalset tööd.

Praktilised funktsioonid

Kasutusvaldkonnad – ja miks kontoritarkvara jääb siin nõrgaks

Tootmisettevõtted

Ostuvajadus tuleneb tootmistsüklist – iga sisend on seotud konkreetse toote, tööetapi või partiiga. Tarkma aitab vältida ülehankimist ja kulude hajumist, mida käsitsi hallatavad tabelid sageli ei tuvasta.

Meditsiin ja hambaravi

Kulud seotakse automaatselt osakondade, teenuste ja seadmete hooldusega. Süsteem toetab standarditele vastavust ning tagab dokumenteeritud ostuajalooga valmisoleku auditiks.

Ehitus ja projektijuhtimine

Ostud on seotud objektide ja tööetappidega, võimaldades jälgida eelarvet, õigustada kulusid tellijale ning teha prognoositavamaid otsuseid.

Hulgi- ja jaekaubandus

Ostud koondatakse eri osakondadest ühtseks planeeritud tellimuseks, mis tähendab paremat varude koondamist, väiksemat hajuvust ja suuremat tarnekindlust.

Teadus- ja tootearendus

Katsematerjalide ja seadmete ostud seotakse konkreetsete projektide ja vastutajatega. Süsteem tagab nõutava jälgitavuse reguleeritud keskkondades ja laboriauditite jaoks.