Ettevõttest
Rohkem kui 15 aastat kogemust nutikama töökorralduse loomisel.
Tarkma on funktsionaalne ja usaldusväärne abiline, mis täiendab sinu meeskonda. Meie lahendused aitavad tööprotsesse tõhustada, automatiseerida korduvaid ülesandeid ning on alati kättesaadavad just siis, kui seda vajad.
Keskendume väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kellel ei ole alati mõistlik palgata eraldi tehnika-, hooldus-, kvaliteedi-, tootmis-, IT- või haldusjuhti. Pakume paindlikku tuge ja tarkvaralahendusi, mida tavaliselt kasutavad vaid suurettevõtted – kuid teeme seda kuluefektiivselt ja just sinu vajadustest lähtudes.
Miks valida Tarkma?
Väärtuspakkumine: eestimaine, paindlik ja usaldusväärne tarkvarapartner, kes kasvab koos sinu ettevõttega.
Tarkma on loodud väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete vajadusi silmas pidades. Meie tarkvara ja teenused sobivad neile, kes otsivad professionaalset töövahendit ilma liigsete kulude, keeruka juurutuse või sõltuvuseta ülikallitest süsteemidest. Oleme eestimaine arendusmeeskond, mis tähendab, et meie klienditugi on kohaliku ettevõtte vajadustega kursis, kättesaadav ja tegutseb sinu ajavööndis ning ärikultuuris.
Tarkma pakub väärtust seal, kus paljud teised lahendused jäävad liialt lihtsaks või vastupidi – liiga keerukaks ja kohmakaks.
Meie tugevus on tasakaal:
- piisavalt võimekas, et toetada kasvu,
- piisavalt selge ja kiire, et luua väärtust juba kasutuse alguses.
Me ei keskendu funktsioonide loetelule, vaid sellele, kuidas inimesed päriselt töötavad ning kuidas tarkvara saab teha nende tööd lihtsamaks, tõhusamaks ja läbipaistvamaks.
Tarkma eristub ka kliendisuhtluses: töötame otse omanike või juhtide tasandil, mõistes, et igasugune tarkvaraline otsus on äriotsus. See peab toetama tootlikkust, meeskonna töövõimet ja ettevõtte eesmärke.
Miks kliendid meid valivad:
- Ei nõua investeeringuid riistvarasse – töötab olemasolevatel seadmetel.
- Võimalik alustada kiiresti ja madala kuluga – sobib ka piiratud ressurssidega tiimile.
- Tarkvara kasvab koos ettevõttega – skaleerub ja integreerub vastavalt vajadusele.
- Andmed jäävad alati kliendile – kogu info on kättesaadav ja arusaadaval kujul ka pärast lepingu lõppu.
Tarkma aitab sul töötada targemalt, mitte rohkem.
Me ei ehita keerukust, vaid eemaldame selle!
Meie põhiväärtused
Tarkma ei ole lihtsalt tarkvara – see töövahend, mis aitab kujundada tõhusamat tööviisi.
Meie eesmärk on pakkuda lahendust, mis toetab inimesi, ettevõtte kasvu ja praktilist igapäevatööd. Meie väärtused ei ole sõnakõlksud, vaid põhimõtted, millest lähtume nii arenduses kui klienditöös.
Väärtus 1 - Kasutajakesksus
Tarkvara valib juht, aga kasutavad inimesed. Süsteem peab olema loogiline ja abistav nii juhile, tehnikule kui töötajale.
Väärtus 2 - Lihtsus
Hea lahendus on selge ja arusaadav
Kasutame läbiproovitud tehnoloogiaid, mitte katsetusi. Tulemus on stabiilne – nii täna kui homme.
Väärtus 4 - Kliendikesksus
Tarkvara ei ole eesmärk omaette, vaid vahend sujuvamaks tööks võimalikult väikese halduskoormusega.
Väärtus 5 - Mõistlikkus
Me ei püüa iga hinna eest meeldida. Kui Tarkma ei sobi, siis ütleme seda ausalt. Soovime, et klient edeneks – isegi siis, kui lahendus tuleb mujalt.
Väärtus 6 - Paindlikkus
Ettevõtted muutuvad ja sama peab suutma ka tarkvara. Tarkma kasvab koos kliendiga, ilma et iga muudatus tähendaks kulukat arendust või uue süsteemi vajadust.
Need väärtused suunavad iga meie otsust nii arenduses kui klienditöös. Tarkma ei toeta pelgalt olemasolevat töökorraldust, vaid loob eeldused ka tuleviku vajadustega kaasaskäimiseks.
Ajalugu
2008 – algus: praktiline vajadus ja esimene lahendus
Linear IDS sai alguse 2008. aastal – olime noored, ambitsioonikad ja täis tegutsemistahet. Meie teekond algas tööstusseadmete hooldusteenuse pakkujana, ajal mil maailm sisenes keerulisse majandusfaasi. Eestis oli ennetav ja korrapärane hooldus tootmisettevõtetes alles uus mõtteviis, kuid just selle väärtustamine ja arendamine sai Linear IDS-i keskseks eesmärgiks.
Juba algusaastatel seisime silmitsi selge vajadusega hallata tõhusalt klientide, seadmete ja hooldustegevustega seotud infot. Selleks sobivaid tarkvaralahendusi turul aga peaaegu ei leidunud – enamik olemasolevatest süsteemidest olid kallid ja mõeldud pigem suurtele ettevõtetele.
Nii sündiski meie esimene oma tarkvara, mille eesmärk oli lihtsustada hooldusprotsesse ja muuta info haldamine süsteemseks.
2009 – TTÜ Tehnopolis
Tollal otsiti Eestis oma “Nokiat” – suurt tehnoloogia edulugu, mida eksportida. Skype oli juba olemas ja tekitas rahvuslikku uhkust, kuid samal ajal käitusid paljud tootmisettevõtted teisiti Seadmete hoolduses valitses põhimõte: „Parandame siis, kui läheb katki!“
Linear IDS tegutses sel ajal TTÜ Tehnopolises ja keskendus just kohalike tootmisettevõtete toetamisele.
Nägime, kui palju ressursse läks raisku rikete tõttu ja kui tugevalt see mõjutas toodete kvaliteeti, tarnekindlust ja rahvusvahelist usaldusväärsust.
Majandusseisu tõttu tuli 2009. aastal algne äriplaan ajutiselt pausile panna.
2010 – meditsiinivaldkond
Koostöö Lääne-Tallinna Keskhaiglaga sai alguse hambakliinikust.
Alguses hooldasime kliiniku meditsiiniseadmeid ning arendasime tarkvara nende hooldustööde jälgimiseks. Aastate jooksul kasvas sellest välja terviklik töövahend kogu kliiniku igapäevatöö haldamiseks.
Lisaks seadmete hooldusele hõlmab lahendus tänaseks ka töögraafikute koostamist, kulutarvikute tellimist, laoarvestust ja muid protsesse, mis varem eeldasid käsitsi haldamist.
2014 – järgmise põlvkonna platvorm
Lõime uue tarkvaraplatvormi, mis võimaldas hallata kogu tootmisettevõtte igapäevast tegevust. Saime väärtusliku kogemuse täisfunktsionaalse ERP-süsteemi (Enterprise Resource Planning) loomisel väikeettevõttele. Tulemuseks oli süsteem, mis hõlmas tootmise, lao, ostu ja müügi protsesse – ja ületas tõhususelt kõik samas suurusjärgus ettevõtetele suunatud ERP-tarkvarad, mida tol ajal turul pakuti.
2015 – kompleksne lahendus suurorganisatsioonile
Arendasime Lääne-Tallinna Keskhaiglale tervikliku seadme- ja hoolduse haldamise lahenduse. Sel hetkel hõlmas haigla 1700 töötajat, 11 allasutust, 8 hoonet ja ligi 2500 seadet.
Tarkvara aitas kogu seda keerukat süsteemi ühtselt hallata ja töötab usaldusväärselt ka tänapäeval – 2023. aastal läbis see põhjaliku uuenduskuuri.
2017 – suurprojekt rahvusvahelises keskkonnas
Osalesime rahvusvahelises projektis, mille käigus suur tootmisettevõte uuendas oma ERP-süsteemi. Tegemist oli mitmeaastase üleminekuga, kus osales kümneid spetsialiste eri valdkondadest.
Selle kogemuse kaudu veendusime, et suudame ka väikeettevõttena töötada suurettevõtte tasemel. Just sellepärast ongi Linear IDS loodud – et pakkuda Eesti ettevõtete vajadustele kohandatud tipptasemel tarkvaralahendusi ja toetada neid konkurentsivõime tõstmisel.
2019 – uus tehnoloogiline tase: järgmise põlvkonna platvorm
Ehitasime uue ja võimeka tehnoloogilise platvormi, mis tugines rohkem kui kümneaastasele praktilisele kogemusele. Tarkvara arendamine iseenesest pole keeruline – keeruline on luua lahendusi, mis jäävad ajas kestma nii tehniliselt kui kasutajakogemuse poolest.
Just pikaajaline kasutajate rahulolu ja platvormi stabiilsus on meie töö mõõdupuu. Oleme korduvalt näinud, et lihtsate ja tõhusate lahenduste loomine nõuab suurt arendustööd ja põhjalikku läbimõtlemist – lihtsus ei ole juhus, vaid oskus.
2021 – tarkvara liitmine ühtseks tervikuks
Koondasime kõik varasemad arendused, kogemused ja kasutajate tagasiside ühtseks platvormiks. Tulemuseks oli paindlik, stabiilne ja laialt kohandatav süsteem, millele on lihtne ehitada uusi lahendusi.
Just see lõi aluse uuele arenguhüppele – suutsime liikuda erilahenduste pakkujast üldise, kuid kohandatava ERP-lahenduse loojaks. Seetõttu kasvas ka meie enda töö efektiivsus ja suutlikkus teenindada paralleelselt mitut klienti, et pakkuda individuaalselt neile kohandatud lahendusi.
2023/2024 – värskeim põlvkond
Välimuselt on uus põlvkond jäänud tuttavaks, kuid “kapoti all” on toimunud põhjalik uuendus. Oleme suurendanud süsteemi paindlikkust, jõudlust ja laiendatavust. Klient saab kasutada lahendust “võta ja kasuta” põhimõttel, kuid meie tarkvara paindlik arhitektuur võimaldab vajadusel teha väga täpseid kohandusi. Sel viisil tekib kasutajal tunne, nagu oleks tarkvara loodud just tema ettevõtte jaoks.
2025 – ühtne kuvand, tugevam meeskond
Koondasime senised teenused ühtse Tarkma kaubamärgi alla, et pakkuda klientidele selget ja usaldusväärset terviklahendust. Uuendasime visuaalset identiteeti ja kommunikatsiooni ning suunasime fookuse müügivõimekuse kasvatamisele ja uute klientide kaasamisele.
Meie meeskond on Tarkma süda – mitmekülgse kogemuse, tehnilise pädevuse ja siira kliendifookusega. Just inimesed loovad paindlikkuse ja arusaamise, mille najal sünnivad toimivad lahendused.
Tarkma kasvab koos oma klientidega – tänu meeskonnale, kes mõistab, küsib, kuulab ja teostab.